субота, 25. март 2017.

Kad neko zna lepo da piše

Bilo je to već neke davne godine kad je moj Pedja, zbog nekog mog nezadovoljstva radom institucija, meni rekao, kevo piši blog. I pisala ja. Mislila sam da je to jedan od načina da se pronadje rešenje bez dizanja revolucije. Možda to i jeste najbolji način, ali kod nas baš nije prihvaćen iz razloga što koristiš činjenice, imena i prezimena. I tako... zastanem malo.

Radoznala po prirodi, čitala sam tudje tekstove. Ništa značajno i ništa bitno što će promeniti svet.
Kad ne možeš da menjaš svet, menjaš sebe i čitaš šta ti se svidja.

I tako naletim na tekstove Negoslave Stanojević. Specifičan način prikazivanja stvarnosti. Onako, novinarski, kaže sve, ništa previše. Čitajući njene tekstove gde opisuje različite krajeve i ljude, preživim sve njihove sudbine a sve u čarobnim predelima opisanim Neginim rečima. Niko to ne zna kao ona. Uverite se sami: Najbolji tekstovi 
Uglavnom nisam ostavljala komentare smatrajući da tu nema šta da se doda ili oduzme. Ne znajući da li to njoj nešto znači ili ne, ponekad ostavim i neki komentar. I trajalo je to možda dve godine, možda i više. Redovno ja pratim Negoslavin blog jer mi se sviđa baš sve što napiše. 
Ali postoje i ljudi koji joj ipak nadju neku zamerku i jednom je to neko i napisao u komentaru na blogu. Smatrajući da je primedba neosnovana i ja sam komentarisala da bih dala do znanja da nema mesta nikakvim primedbama.
I taj me komentar dovede do same Negoslave, odnosno nju do mene. Slučajnost koja je spojila dve žene sličnih razmišljanja i pogleda na svet. 
Neko je mislio da me je ona zamolila da napišem taj komentar u kome ja nju "branim od neosnovanih primedbi".  Napiše ona meni poruku i pita - ko ste vi Nado Marković? Ne znajući o čemu se radi, priznam da samo čitam njene blogove zato što mi se svidjaju. 
"Pa da bar postanemo prijatelji na fejsu, kaže ona, kad se već ne poznajemo". 
I tako nastade jedno divno prijateljstvo, koje evo traje već dugo i trajaće... 
Upoznala sam Neg, divnu, energičnu, samopouzdanu osobu, spremnu da pomogne i da savete u svakom trenutku.
Pored mojih sinova, zahvaljujući Negoslavi, ja stvarno postadoh bloger. 
O već tradicionalnom druženju blogerki, pisaću neki drugi put. Ne zna ovaj svet kakve su to kreativne, energične, pozitivne, predivne ličnosti s kojima se treba družiti i svaki put zaključiti da je život lep. 

2 коментара:

  1. Koliko puta sam samo za proteklih nekoliko dana čula hvalospeve netu, blogu i ostalim virtuelnim pomagalima koja nam ulepšavajui stvarnost. I u naš život dovode ljude koje bez njih nikada ne bismo sreli. Hvala Nado tebi i hvala netu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam čega se ljudi plaše na netu. Mnogo toga lošeg dešava se i u stvarnom životu i sa znancima i sa neznancima. Na netu ili obrišeš sa liste onog ko ti se ne svidja ili, ako nadješ nešto zajedničko, postaneš prijatelj. Ako stavimo na vagu sve loše i dobre stvari, uvek prevagnu one korisne i dobre. Da ne govorim o informacijama koje nikad ne bismo saznali da nije googla.

      Избриши